Tofaş Kaptanıyla Konuştuk

18 Eylül 2011 Pazar

Fransa Riski Çok Değerli...





HANDİKAPLAR:3.5 Sayı İY,7.5 Sayı MS Fransa lehine
SAYI BAREMİ:149.5 Sayı


Avrupa Basketbol Şampiyonasında final mücadelesi bu akşam saat 21:00'da başlayacak.Finali grubumuzun iki ekibi Fransa ve İspanya oynayacak.

Fransa Parker'ın skor opsiyonunu üstlenmesiyle oynayan bir ekip.Ekibin diğer NBA oyuncuları Batum,Noah ve Diaw çok formda.Buraya gelene kadar sadece İspanya mağlubiyeti yaşadılar.O mağlubiyette de takımın iki önemli oyuncusu Tony Parker ve Mickaël Gelabale'i oynatmadılar.Son maçlarda özellikle Batum çok formda.

İspanya'da skor yükü Pau Gasol'de.Rudy Fernandez'de takımın diğer önemli ismi.83.9 sayı ortalamasına ulaşan takımın diğer önemli skorerleri Marc Gasol ve Navarro.Onların da tek mağlubiyetleri var.O mağlubiyet ise istediğinde çok iyi savunma yapan milli takımımıza ait.Yani sert savunmalar karşısında problem yaşayabiliyorlar.

Bu karşılaşma da skora etki edecek eşleşmelerden biri iki formda oyuncu olan Batum-Fernandez eşleşmesi olacağa benziyor.Fransa'da skorer Parker'ı rahatlatacak De Colo var.İspanya'da ise aynı rolleri Navarro ve Rubio oynuyor.İspanya uzun rotasyonunda Pau Gasol Fransa'da ise Joakim Noah dominant gözüküyor.İki ekibin de avantajlı yanları mevcut.Kısalarda Fransa daha atlet,uzunlarda İspanya daha tecrübeli ve zeki oyunculardan oluşuyor.Bu doneleri yanyana koyduğumda denk ve kopmayacak bir mücadele bekliyorum.Fransa sert başlarsa İspanya hücumu organize olamayabilir.Bu nedenle benim tercihim Fransa lehine.Sertliğe mecbur Fransa nedeniyle alt diğer tercihim.Ben bugün sosyal paylaşım ortamında İspanya'nın bazı oyuncularını rakibini küçümser gördüm.Fransa diğer maçlarda çok hırslı gözüküyordu .İki ekip arasında çok fark göremediğim için 3.5 olan Fransa şampiyonluğu riski de bu nedenle girilebilecek ve değerli bir riske benziyor.


MS:2 GÜVEN:6/10
TS:149.5 ALT GÜVEN:5/10
FRANSA ŞAMPİYON OLUR GÜVEN:5/10 ORAN:3.50

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bundan sonra yorumlarınız onaydan geçecek.Çünkü bazı yorumlar ahlaken uygun olmayabiliyor.

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More