Tofaş Kaptanıyla Konuştuk

5 Eylül 2011 Pazartesi

Winner Olmak





Bugün hedeflediğimiz yere bir adım daha yaklaştık.Büyük Britanya'nın Polonya'yı evine göndermesi ile morallenen milliler İspanya'yı 65-57 yenerek bir üst gruba galibiyet taşımayı başardı.


Dün ne ters gittiyse bugün onlar iyi gitti esasında.Dün forvetlerimizin kötü sut seçimi bugün dengelenmişti.Pota altında caydırıcı unsur Ömer Aşık ve Ersan İlyasova ribaundları topladı.Dün rakibin skorerini kilitleyemeyen Ömer Onan bugün rakibine adım attırmadı.Ve en önemlisi rakibi kendi tempomuza zorladık.Savunma ile maç alan takım olduğumuzu bir kez daha kanıtladık.Ama bu öyle bir kanıttı ki sanırım uzun süre unutulmayacak.İspanya gibi bir ekibe son 8:40 dakika sayı attırmamak her takımın harcı değil.


Dün moral bozukluğuyla bizimkiler dev ise,İspanya cüceler ülkesinde ki Guliver demiştim twitter da.Bugün görüyorum ki erken konuşmuşum.Evet ben erken konuştuğum için suçluyum.Bu nedenle suçlu olan çok insan var twitter da.Ben iğneyi kendime batırıp,bu takımın potansiyelini küçümsediğim için utanıyorum.Beni utandıranları da kutluyorum.Biz buyuz dediler.Ama onlara da ufak bir çuvaldız batırayım.Potaya yaklaştığımız zaman şut yüzdemiz artıyor.Özellikle fizikli olduğumuz kısa forvet pozisyonunda içeri penetre etmeyi daha çok düşünmeliyiz.Emir ve Hedo maçın sayı istatistiğinde takım lideri olarak bunu kanıtladılar.Bu içeri penetre işinin sorumluluğunu takım liderimiz almalı.Hedoya bugün olduğu gibi kısa mesafeden attığı fade away'ler çok yakışıyor.Bu maçta ki 3 ve 2 sayı isabetleri de bunu söylüyor. 


Bir başka sosyal platformda,bir başka arkadaşım spor motivasyon işidir.Motive olan avantajlıdır demişti.Bugün her şey lehimize gitti ve motive olup,maçı kazandık.O arkadaşımı şöyle tamamlıyorum.Winner olmak her şartta kazanmaktır.Dünya 2. apoletimiz ile winner olmaya oynamalıyız.Bunun için de her şarta hazırlıklı olmalıyız.Bugün verdiğimiz sınav güzeldi,ama dün verdiğimiz sınav kötüydü.


Bundan yaklaşık 2.5-3 ay önce bayan millilerimizi 2.lik kürsüsüne çıkartırken ilk turda bu sıkıntıları yaşamıştık.Burada da simetrik bir şekilde son maç ile üst tura çıktık.Aynı simetri finale kadar bizimle olsun istiyorum.Finale kalırsak ise simetri istemiyorum.Umarım ki umutlarım gerçeğe dönüşür.Biz Türk'üz ve atasözlerimiz güzeldir.Bir atasözümüzün dediği gibi fırsat kaçarken ayağımıza geldi.Artık o fırsatı tepmeyelim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bundan sonra yorumlarınız onaydan geçecek.Çünkü bazı yorumlar ahlaken uygun olmayabiliyor.

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More