Tofaş Kaptanıyla Konuştuk

28 Kasım 2011 Pazartesi

Zaza Pachulia Veda Konusmasını Yaptı






Galatasaray , geçtiğimiz sezon NBA'de Atlanta Hawks forması giyen Zaza Pachulia ile lokavt sonuna kadar anlaşmıştı ve lokavt bitti Zaza Pachulia veda konuşmasını yaptı.


Zaza Pachulia, "Lokavt bir gün bitecekti. O gün gelecekti. Bu kadar çabuk beklemiyordum. Daha yeni form tutmuştum. Kendimi yeni yeni buluyordum. Takıma ve taraftara alışmıştım. Malesef gitmek zorundayım. Gideceğim güne kadar G.Saray forması giymeye devam edeceğim. Euroleague maçına çıkacağım. Son maçım da olabilir, doğrudur. Sonuçta hayat devam ediyor. Önümüzdeki sene serbest kalıyorum. Yeniden geri dönebilirim" dedi.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bundan sonra yorumlarınız onaydan geçecek.Çünkü bazı yorumlar ahlaken uygun olmayabiliyor.

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More