Tofaş Kaptanıyla Konuştuk

17 Aralık 2011 Cumartesi

Emir'i Attı,Hakemliği Çok Büyüdü!!!


Bugün İstanbul Sinan Erdem Spor Salonunda oynanan Fenerbahçe Ülker-Olin Edirne maçında Emir Preldzic diskalifiye edildi.

Çeşitli basın organlarında bu olayın nasıl olduğunu okurken "Emir hakemin üzerine yürüdü" diye bir ibare eklendiğini gördüm.Olayın böyle gelişmediğini salonda izleyen ben ve benim gibi oyunu salonda ya da tvde izleyen binlerce kişi gördü.Pozisyon Emir'e çalınan hücum faul ve düdük sonrasında Emir'in bu faulu çalan hakeme (itiraz için) koşmasıyla başladı.Orada Emir'in önüne çıkan Emin Moğulkoç zaten hücum faulun akabinde teknik faulu çalmıştı.O sırada kendi üzerine yürüyen Moğulkoç'a çarpan Emir,bu nedenle haksız bir şekilde diskalifiye edildi.Yani diskalifiye için Moğulkoç çok daha önceden şartlanmıştı.

Bu Fenerbahçe Ülker'e yanlış çalınan ilk teknik faul değil.Daha önce kendisine kızan Oğuz'a teknik faul çalanı da görmüştük.Oyuncunun üzerine yürüyüp oyuncuyu diskalifiye edeni de bugün gördük.Dahası aynı hakem salondaki seyirci ile diyaloğa girmek,hatta onu federasyon görevlisi ile uyarmak ihtiyacını hissetti.O şahıs olan ben ilk defa seyirci ile diyaloğa giren,ona cevap veren bir hakemle karşılaşıyorum.Görülen o ki MHK maç atamalarını yaparken kimin F.B'ye daha çok saçma teknik faul çalacağı hakkında bahise giriyor.Bugün Moğulkoç hacetini giderdi,sifonu MHK çekebilecek mi?"Bekleyip,hep beraber göreceğiz" diyeceğim ama cevabın hayır olacağını ve komedyenin şovunun kaldığı yerden devam edeceğini geçmiş tecrübelerime dayanarak önceden görebiliyorum.Başlığı ise anlayan için "Emir'i attı,hakemliği çok büyüdü" diye atıyorum.


3 yorum:

  1. bence yanlis bir haber. hakem diskalifiyeyi emirin ettigi kufur nedeniyle verdigini solemis.spiker ole belirtti

    YanıtlaSil
  2. Bu sene Emin Mogulkoc kac mac aldi tetikcilik yaptiktan sonra kac mac alacak merak ediyorum ?

    YanıtlaSil
  3. Tetikçilik ağır kelime.Zaten çok TBL maçı alamıyordu.Bu kararı da yanlıştı.

    YanıtlaSil

Bundan sonra yorumlarınız onaydan geçecek.Çünkü bazı yorumlar ahlaken uygun olmayabiliyor.

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More